1399-08-15 09:00
431
0
71408
رئیس علوم پزشکی گلستان:

370 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند/ بستری54 بیمار فقط در 24 ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۵۴ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: تعداد بیماران بستری در استان به 370 نفر رسیده است.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل شامگاه چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت کرونا اظهارکرد: روند شیوع کرونا در گلستان افزایشی بوده و هم اکنون استان در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شروع ماه ربیع الاول و آغاز عروسی‌ها، به مردم توصیه می کنیم از حضور در مراسم و تجمعات خودداری کرده و در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: با بیان اینکه در 24ساعت گذشته 54بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند، گفت: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان به 370 نفر رسیده است.

فاضل  بیان کرد از مجموع بیماران 85نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که 39نفر آنها به دلیل شرایط بد تنفسی به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی یادآورشد: متاسفانه تاکنون یکهزار و 35گلستانی بر اثر کرونا جان باختند.

فاضل با پیش بینی شرایط بد کرونا در چند روز آینده، از مردم استان خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده، از کادر بهداشت و درمان هم حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.